Friday, June 1, 2018



COLLATERAL SEASON 01 EPISODE 02 SINHALA SUBTITLE

  Collateral ( සුපරික්ෂාකාරී ) ඔන්න අද මම දෙවෙනි කොටසේ උපසිරැසිය ගෙනාවා. ගිය සතියේ මම කතාමාලාව විස්තර කරානේ. අද මම පලවෙනි කොටස ගැන පොඩ්ඩක් මතක් කරන්නම්. මුලදිම මං කිව්වා පීසා  ගෙනියන කොල්ලෙක්ගේ ඝාතනයක් සම්බන්ධ කොරෙන විමර්ශනයක් කියලා. ඉතින් පලවෙනි කොටසේ මේ මරණය සිද්ධ වෙනවා. කිම් ග්ලැස්පි තමයි මේ සිද්ධිය පිලිබඳ විමර්ශනය කරන පොලිස් නිලධාරිනිය. ඝාතනයට ලක් වුන කොල්ලගෙ නම අබ්දුල්ලා. මේ විමර්ශනය කරන අතරේ පරස්පර සාක්ෂි  ගොඩාක් ලැබෙනවා.ම්ම්ම් මම හිතන්නේ සම්පුර්ණ කතාවම කිව්වොත් තේරුමක් නැතිවෙයි. ඔයාලා බලලම අදහස් කියන්න අමතක කරන්න එපා.. මේ මගේ තුන්වන උපසිරැසිය මටත් ඔයාලගේ අදහස් ගොඩාක් වැදගත්. කමෙන්ට් එකකින් මැසේජ් එකකින් අදහස් කියන්න අමතක කරන්න එපා. ඔයාලගේ අදහස් තමයි මගේ සතුට...........



https://www.facebook.com/dissanayake.krish

෴......ක්‍රිශාන්ත.....෴

HDTV වීඩියෝවට ගැලපෙන උපසිරැසියකි




1 comment: